adaptacja produktu product co to znaczy

Co oznacza ADAPTACJA PRODUKTU (product adaptation)? Czym jest Efektem stosowania adaptacji są.

Czy przydatne?

Definicja ADAPTACJA PRODUKTU (product adaptation)

Co to jest: polega na dostosowaniu produkcji do lokalnych warunków i preferencji, wymaga to od firmy przeprowadzania badań rynkowych i produkcji profilowanych produktów dla danej części rynku. Do czynników wymuszających adaptację można zaliczyć czynniki środowiskowe, czynniki kulturowe, czynniki rynkowe oraz warunki techniczne.

Co oznacza: Efektem stosowania adaptacji są przeważnie lepsze warunki ekonomiczne z tytułu poszerzenia albo pogłębienia oferty i sposobność prowadzenia konkurencji przez różnicowanie asortymentu. Obiektem adaptacji może być opakowanie produktu, wielkość albo kolor. Pozytywny rezultat adaptacji zależy od walorów i wartości dla nabywcy produktu albo usługi i od oddziaływania sprzedającego na poszczególne fazy i cały przebieg adaptacji