bezbolesne znieczulenia co to znaczy

Co to jest Bezbolesne znieczulenia u dentysty. Czym jest już bez bólu, bez strzykawki i stresu.

Czy przydatne?

Bezbolesne znieczulenia u dentysty - definicja

Co znaczy: W polskim gabinecie stomatologicznym można znieczulać się już bez bólu, bez strzykawki i stresu dzięki komputera. To pierwsza tak spora zmiana po powyżej 100 latach stosowania strzykawek. Problem w tym, iż wielu pacjentów nie ma definicje o tym, iż istnieje dziś alternatywa dla tradycyjnego i bolesnego znieczulenia strzykawką. Pacjenci nie wiedzą również jak znaleźć przychodnia, gdzie można się uchronić bólu. Ma to zmienić kampania informacyjno – edukacyjna "Znieczulamy bezboleśnie" przygotowana poprzez firmę FM Produkty Dla Stomatologii wraz z blisko 600 gabinetami i klinikami w całej Polsce. Pierwsza taka kampania w Polsce! Kampania „Znieczulamy bezboleśnie” to pomysł krakowskiej spółki FM Produkty Dla Stomatologii, wiodącego dziś na rynku dostawcy sprzętu dla gabinetów stomatologicznych. To właśnie FM sprowadził do Polski ze Stanów Zjednoczonych urządzenie, które dziś wielu pacjentów przekonuje do leczenia, nawet tego w najwyższym stopniu skomplikowanego. Problem w tym, iż pomimo tego, iż w Polsce jest aktualnie blisko 2 tys. tych urządzeń, pacjenci nie wiedzą, iż idąc do dentysty, mogą uniknąć bólu. - Kampania ma na celu w pierwszej kolejności walkę ze stereotypem i strachem. Dziś mówiąc „znieczulenie u dentysty” prawie 80% z nas widzi strzykawkę i igłę. Przypadek jednak od prawie 10 lat się wymienia. Sporo gabinetów odchodzi od podawania tradycyjnego znieczulenia, na rzecz komputerowego, podobnie jak tj. dzisiaj w Holandii, USA i Skandynawii, gdzie komputerowe znieczulenie The Wand to już standard – tłumaczy Wojciech Feć z spółki FM Produkty Dla Stomatologii. tak aby przełamać ten stereotyp, spółka postanowiła przygotować 3 miesięczną kampanię informacyjną, w którą zaangażowanych zostanie blisko 600 gabinetów i klinik w całym państwie, a również sami pacjenci, którzy od lat znieczulani są tylko The Wand. Będzie to pierwsza tego typu kampania, mająca na celu edukację pacjenta, a również - jak podkreślają jej pomysłodawcy – przełamanie lęku przed dentystą. Koniec z bólem? A jest o czym edukować i co przełamywać. The Wand™ to dziś jedno z najnowocześniejszych urządzeń w gabinecie stomatologicznym, które dzięki wbudowanemu mikroprocesorowi etapowo podaje pacjentowi znieczulenie, nie powodując rozpierania tkanek, a tym samym bólu. – Ból w trakcie podania znieczulenia nie bierze się z wbicia igły, a z wtłoczenia płynu, który pod sporym ciśnieniem rozpiera tkanki, regularnie je uszkadzając – mówi Feć. – To tak jakby błyskawicznie nadmuchać balon. Pęknie od razu –porównuje. Lekarze i pacjenci chwalą urządzenie nie tylko za bezbolesność zabiegu. Powolne podanie znieczulenia, w sposób kontrolowany i przewidywalny nie skutkuje odrętwienia twarzy, ust ani języka. Pacjent siedząc w fotelu może na ogół mówić. Brak bólu i dyskomfortu, wpływa również na jego psychikę. Dziś nawet 25% wizyt jest odwoływanych w ostatnich chwili, w 90% przypadków powodem to jest strach przed bólem. – Jak przekonać pacjenta, iż leczenie może być bezbolesne? To ogromne wyzwanie dzisiejszej stomatologii. Nowoczesna technologia jednak ułatwia pracę. Dziś bezbolesne znieczulenie to nie obietnica, lecz fakt – mówi Feć. O znieczuleniu na Facebook.com Do tego, iż warto poszukać gabinetu, gdzie można zostać znieczulonym komfortowo pacjenci będą przekonywani między innymi na portalach społecznościowych. – W kampanię angażujemy najnowocześniejsze rozwiązania. Na temat znieczulenia pacjenci będą mogli dyskutować na Blip.pl, Twitter.com a również na Facebook.com, gdzie stworzenie ekipa „Znieczulam się bezboleśnie” zrzeszająca pacjentów, a również osoby zainteresowane The Wand™. Na portalach YouTube i Vimeo natomiast powstaną specjalne kanały TV, na których będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane reportaże poświęcone znieczuleniu, wypowiedzi pacjentów, opinie lekarzy, a również sam zabieg – mówi Małgorzata Mołata – Odrobina odpowiedzialna za promocję i reklamę w FM Produkty Dla Stomatologii. Zastosowanie mikroblogingu i portali społecznościowych w kampanii edukacyjnej pacjenta to posuniecie pionierskie, ponieważ jak mówią twórcy kampanii, warto uderzyć do młodego odbiorcy. – Kampanię będziemy kierowali do różnych grup. Kobiet, mężczyzn, osób starszych, a również do ludzi młodych. Chcemy tym najmłodszym pacjentom pokazać, iż zabieg u dentysty może dziś nie boleć. Może dlatego wychowamy pokolenie wolne od obaw przed dentystą – mówi Mołata-Odrobina. Wciśnij w przychodnia tak aby jednak te obawy przełamać, trzeba jeszcze znaleźć dentystę, który nas znieczuli bezboleśnie. W tym celu stworzenie specjalna strona www.znieczulamybezbolesnie.pl gdzie jednym kliknięciem myszki pacjenci będą mogli odnaleźć przychodnia znieczulający The Wand™ w ich sąsiedztwie. Same gabinety także zostaną oznaczone. – Siedząc w poczekalni u dentysty będzie można bardzo łatwo rozpoznać, czy znieczula on bezboleśnie. Każdy z 600 gabinetów będzie miał szczególny znaczek „Znieczulam bezboleśnie”. Takie znaczki – tarcze będzie można znaleźć w poczekalniach, na stronie www gabinetów, a również w reklamach – tłumaczy Wojciech Feć. Nie tylko pacjenci? Sama kampania adresowana jest również do lekarzy i gabinetów stomatologicznych. W założeniu ma gdyż zmienić wizerunek stomatologii na bardziej przyjazny. – Światowym standardem jest dziś leczenie stomatologiczne w komfortowej atmosferze, na którą złożona jest nowoczesna technologia minimalizująca ból, wygląd gabinetów, podejście lekarzy. My chcemy pokazać lekarzom, jak o tych standardach informować pacjentów. To oni będą musieli wykonać ogrom pracy edukując pacjenta – mówi. tak aby wesprzeć lekarzy w nauki pacjenta na temat The Wand™, każdy z gabinetów stosujących The Wand będzie mógł skorzystać z bazy reportaży na YouTube.com, a również artykułów. – poprzez miesiąc pracowaliśmy nad reportażami, z których będą mogły skorzystać gabinety stosujące The Wand. Całość będzie ogólnodostępna – podkreśla Feć. Edukowani będą również sami lekarze, dzięki newsletterów i szczególnych wydawnictw poświęconych The Wand™. – Może to szalone, lecz zamierzamy dotrzeć do tych 12 tys. gabinetów stomatologicznych i 38 mln Polaków i Polek. Wielu lekarzy jest ciągle sceptycznie nastawionych do The Wand™ lecz wierzymy, iż uda nam się zmienić ich zdanie rzetelnie pokazując efekt ich kolegów, dzięki użyciu The Wand w gabinecie – podsumowuje Feć. W kampanii wykorzystane zostaną między innymi - Kanał YouTube: www.youtube.com/user/TheWandPoland - ekipa na Facebook.com: http://www.facebook.com/pages/Znieczulam-się-bezbolesnie/10150133161585026?ref=ts - Mikrobolg: http://thewand.blip.pl

Definicje jak Bezbolesne znieczulenia u dentysty znaczenie w Słownik na B.