mniej reklamy tytoniu co to znaczy

Co to jest Mniej reklamy tytoniu w Wielkiej Brytanii. Czym jest najsurowszych na świecie.

Czy przydatne?

Mniej reklamy tytoniu w Wielkiej Brytanii - definicja

Co znaczy: W Wielkiej Brytanii zaczęły obowiązywać jedne z najsurowszych na świecie regulaminów ograniczających reklamę wyrobów tytoniowych. Producenci tytoniu będą mogli reklamować własne produkty wyłącznie w miejscach, gdzie są one sprzedawane - na przykład w kioskach, sklepach i barach. Powierzchnia reklamowa ma być jednak ograniczona do wielkości średniej książki (wymiarów A5), a prawie jedną trzecią (30%) powinno zajmować ostrzeżenie o negatywnych skutkach palenia. Tobacco Advertising Act, ustawa regulująca sprzedaż, reklamę i wykorzystywanie wyrobów tytoniowych, przewiduje kary do 5 miesięcy pozbawienia wolności albo grzywny do 5000 funtów za nieprzestrzeganie tych regulaminów. Przeciwnicy palenia tytoniu pozytywnie przyjęli ograniczenie reklamy papierosów, lecz podkreślają, iż prawdziwie efektywną sposobem zapobiegania paleniu jest zakaz palenia w zamkniętych miejscach publicznych. Brytyjski rząd zwleka jednak z jego wprowadzeniem. W dopiero co opublikowanej "Białej Księdze" zawierającej plany polityki zdrowotnej na najbliższe kilka lat, na wprowadzenie zakazu palenia w miejscach pracy przewidziano kilka lat. Podobny zakaz wprowadzono najpierw roku w Irlandii, potem w Norwegii i na Malcie. źródło: www.mp.pl/kurier/

Definicje jak Mniej reklamy tytoniu w Wielkiej Brytanii znaczenie w Słownik na M.