skorzystaj konsultacji co to znaczy

Co to jest Skorzystaj z Dni Konsultacji Stomatologicznych. Czym jest kampanii edukacyjnej „Dni.

Czy przydatne?

Skorzystaj z Dni Konsultacji Stomatologicznych - definicja

Co znaczy: 17 czerwca 2011 roku rozpoczęła się I edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dni Konsultacji Stomatologicznych”. W ramach organizowanej akcji w 10 lokalizacjach na terenie państwie zostaną przeprowadzone bezpłatne konsultacje stomatologiczne. Kampania potrwa do 21 sierpnia br. i zakończy się w Warszawie. Merytoryczny patronat nad akcją objęło Polskie Towarzystwo Stomatologiczne. Partnerem kampanii są marki Sensodyne, Parodontax i Corega. Z przeprowadzonego poprzez Pentor Research International badania1 wynika, iż aż 42% dorosłych Polaków ma problemy z dziąsłami. Najczęstsze choroby, na które skarżą się Polacy to podrażnienie, którego doświadcza 17% dorosłych osób, krwawienie przy szczotkowaniu - 16% i stany zapalne - 12% osób. Równocześnie, co trzeci Polak cierpi na wrażliwość zębów (aż 35%). Powyżej połowa pacjentów akceptuje jednak codzienny ból zębów spowodowany nadwrażliwością zębiny i nie zgłasza się z tym problemem do lekarza dentysty. Wrażliwość zębów skutkuje wielki dyskomfort i obniża jakość życia, a niedostateczna albo niewłaściwa pielęgnacja może stać się powodem rozwoju chorób przyzębia czy próchnicy. Powszechne są również problemy Polaków używających protez zębowych. Takich osób jest w Polsce aż 8,2 mln, nie mniej jednak protezę zębową nosi aż 69% osób ponad 60 roku życia. Doświadczają one uciążliwych i krępujących choroby, takich jak przedostawanie się cząstek pokarmu pod protezę, na które skarży się 76% używających protez zębowych, czy wiążąca się z tym konieczność wypłukiwania protezy wielokrotnie w trakcie dnia – 68%. Pośród innych problemów Polacy wymieniają, między innymi: podrażnienia i uwieranie w czasie noszenia protezy, konieczność unikania niektórych pokarmów czy obawa przed wypadaniem protezy. „Dni Konsultacji Stomatologicznych” to pierwsza i jedyna tego typu inicjatywa, która tak wyczerpująco podejmuje tematykę profilaktyki chorób i kompleksowej higieny j. ustnej. Merytoryczny patronat nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, którego Prezydent, prof. dr hab. Marek Ziętek, stanął na czele Porady Specjalistów akcji. Tworzą ją autorytety z dziedziny stomatologii: dr nauk medycznych Danuta Nowakowska i dr nauk medycznych Zofia Sozańska. Kampanię wspierają specjalistyczne marki powiązane z higieną j. ustnej Sensodyne, Parodontax i Corega. „Jak wykazują badania, a również codzienna praktyka lekarzy stomatologów, Polacy nadal niedostatecznie dbają o higienę j. ustnej. Inicjatywa którą podejmujemy ma na celu powiększenie świadomości społeczeństwa na temat specyfiki wszystkich problemów związanych z wrażliwością i chorobami dziąseł. Chcemy wskazać skuteczne metody leczenia tych choroby, w pierwszej kolejności jednak uzmysłowić, iż nie należy ignorować pierwszych, niepokojących objawów”. – mówi prof. dr hab. Marek Ziętek, Honorowy Prezydent PTS, członek Porady Specjalistów kampanii. Konsultacje stomatologiczne prowadzone w ramach kampanii odbywają się w terminie od 17 czerwca do 21 sierpnia br. W ramach akcji na terenie całego państwie będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji stomatologicznych, w trakcie których lek. dent. zbada stan zdrowia j. ustnej pacjentów, udzieli rady i przekaże materiały edukacyjne dotyczące ich problemu. Mobilny przychodnia odwiedza 10 miast w całej Polsce: Gdańsk, Poznań, Bydgoszcz, Kraków, Łódź, Wrocław, Czeladź, Katowice i podwójnie zawita do Warszawy. Terminy i miejsca wszystkich badań: Gdańska 17 – 19 czerwca – Galeria Bałtycka Poznań 24 – 26 czerwca – Stary Browar Bygdoszcz 1 – 3 lipca – CH Rondo Kraków 8 – 10 lipca – Bonarka City Center Łódź 15 – 17 lipca – Manufaktura Wrocław 22 – 24 lipca - Galeria Dominikańska Czeladź 29 – 31 lipca – M1 Centrum Handlowe Katowice 5 – 7 sierpnia – Silesia City Center Marki k. Warszawy 12 – 14 sierpnia – M1 Centrum Handlowe Warszawa 19 – 21 sierpnia – Centrum Handlowe Złote Tarasy Nam miło jest poinformować, iż jednym z partnerów akcji jest nasz portal wideo Dentowizja.pl. Z tej okazji Dentowizja ogłosiła wakacyjny konkurs ze szczoteczką w roli głównej. A nie to jest zwyczajny przyrząd do szorowania zębów lecz prawdziwy mercedes pośród szczoteczek – a więc SONICARE. Szczegóły konkursu na www.dentowizja.pl Szczegółowy program „Dni Konsultacji Stomatologicznych” można znaleźć na stronie kampanii www.dnistomatologii.pl. inf.wł. • Patrz także relację wideo w portalu Dentowizja.pl - Wciśnij

Definicje jak Skorzystaj z Dni Konsultacji Stomatologicznych znaczenie w Słownik na S.