Frost & Sullivan: nagroda dla Siemens definicja
Wyróżnienie rozwiązań komunikacyjnych
Frost & Sullivan: nagroda dla Siemens
Globalna spółka doradcza Frost&Sullivan nagrodziła rozwiązania komunikacyjne Siemens Enterprise Communications z segmentu Unified Communications, uznając je za najlepiej przygotowane do sprostania wysokim wymaganiom rynku medycznego.
Siemens Enterprise Communications oferuje placówkom medycznym najszerszą gamę rozwiązań komunikacyjnych UC. W ofercie dostępne są rozwiązania typu UC&C (unified communications and collaboration), wybór usług wykorzystywanych do implementacji i kierowania, a również gama rozwiązań komunikacyjnych dedykowanych organizacjom z rynku ochrony zdrowia. Doceniając komplementarność proponowanych rozwiązań, spółka Frost & Sullivan przyznała spółce Siemens nagrodę Global Frost & Sullivan za rok 2011 w kategorii Strategicznej Linii Produktów.
specjaliści Frost & Sullivan docenili starania spółki Siemens, której priorytetem przy implementacji nowych rozwiązań jest w pierwszej kolejności polepszenie opieki nad pacjentem i obniżenie wydatków ponoszonych poprzez szpital. spółka próbuje osiągnąć ten cel przez cztery kroki: podniesienie satysfakcji konsumentów, polepszenie ich bezpieczeństwa, lepsze ulokowanie funduszy przeznaczonych na ochronę zdrowia i przez podniesienie zyskowności usług klienta.
-Staramy się zapewnić jak idealną jakość dla naszych klientów z sektora ochrony zdrowia przez indywidualne podejście do alokacji środków. Próbujemy pogodzić optymalne inwestycje, konieczne do prawidłowego działania infrastruktury komunikacyjnej w szpitalach z budżetem dostosowanym do zasobów organizacji typu non-profit” – tłumaczy Paweł Podwysocki, prezes zarządu, Siemens Enterprise Communications. - Koncentrujemy się na dostarczaniu optymalnych ofert, które pozwalają klientom czerpać korzyści z zaawansowanych rozwiązań i nie przekraczają ich możliwości budżetowych.
Każdego roku spółka Frost & Sullivan wręcza własną nagrodę spółkom, która wg specjalistów najlepiej spełniają i rozumieją potrzeby swoich klientów. Nagradzane organizacje muszą optymalizować własną gamę produktów przez dostosowanie ich do wymogów jednego bądź wielu sektorów rynkowych. Z kolei oferta handlowa musi odpowiadać zapotrzebowaniu przez odpowiednie ceny, wydajność i funkcjonalności rozwiązań.
Nagroda za Idealne Zasady (Best Practices) przyznawana jest poprzez Frost & Sullivan spółkom z różnych regionów i światowych rynków. Dostają je te podmioty, które zaprezentowały wysokie osiągnięcia i wydajność w tych zakresach jak: przywództwo, technologiczne innowacje, obsługa klienta i strategiczny postęp produktu. Analitycy branży porównują spółki biorące udział w poszczególnych rynkach i mierzą ich osiągnięcia przez wnikliwe wywiady, analizy i badania.
Czym jest Frost & Sullivan: nagroda dla znaczenie w Leczenie F .