umowa agencją salt pepper co to znaczy

Co to jest Lux-Med: umowa z Agencją Salt and Pepper. Co znaczy: umowa z Agencją Salt and Pepper.

Czy przydatne?

Lux-Med: umowa z Agencją Salt and Pepper definicja

Co znaczy:

Usługi reklamowe dla prywatnej sieci medycznej



Lux-Med: umowa z Agencją Salt and Pepper





Agencja Salt and Pepper będzie prowadzić kampanię reklamową usług pomocy doraźnej świadczonych poprzez nowo otwarty szpital Ekipy Lux-Med na warszawskim Ursynowie. Kampania obejmie prasę lokalną, banery internetowe na różnych portalach i reklamę w metrze.








Agencja świadczy usługi dla ekipy Lux-Medu od września 2010. Wówczas prowadziła kampanię reklamową związaną z otwarciem szpitala Lux-Medu na Ursynowie. Agencja miała za zadanie utworzyć key visual, który miał akcentować ekskluzywność i wysoki standard usług szpitala. Dodatkowo agencja reklamowała nowy szpital przez formaty outdoorowe i internetowe kampanii, ulotki i inserty.

Lux-Med istnieje od 1992 roku. Pośrodku 18 lat spółka z lokalnej warszawskiej placówki medycznej rozwinęła się w ogólnopolską sieć centrów medycznych tworząc wspólnie z CM Lim, Promedis, Medycyną Rodzinną i spółą AVI Grupę Lux Med. Cała Ekipa Lux-Med obsługuje w tej chwili ok. miliona pacjentów. Ekipa obejmuje 74 placówki swoje i powyżej 1000 partnerskich. Dla pacjentów abonamentowych ekipy Lux-Med oferowane jest również ubezpieczenie z usługą leczenia szpitalnego Elite. 17 listopada 2010 został otwarty oficjlanie Szpital Chirurgii Jednego Dnia na warszawskim Ursynowie. Placówka świadczy usługi już od 25 sierpnia 2010 (www.luxmed.pl).

Salt and Pepper jest agencją reklamową zajmującą się reklamą przez różne formy przekazu: prasę, telewizję, Internet, ambient media. Isniejąca od 2006 roku spółka prowadzi także działania z zakresu brandingu. Siedziba agencji mieści się w Warszawie (www.saltpepper.pl).










Czym jest Lux-Med: umowa z Agencją Salt znaczenie w Leczenie L .