medmarket konieczne zachęty co to znaczy

Co to jest MedMarket: konieczne zachęty podatkowe. Co znaczy: niezbędne zachęty podatkowe Ulgi.

Czy przydatne?

MedMarket: konieczne zachęty podatkowe definicja

Co znaczy:

Przedsiębiorcy na temat rozwoju rynku medycznego



MedMarket: niezbędne zachęty podatkowe





Ulgi podatkowe w dziedzinie podatków CIT i PIT dla podmiotów decyzyjnych się na zakup dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych to temat, które będzie obiektem dyskusji w trakcie Forum Rynku Medycznego MedMarket 2010.




Ulgi podatkowe wpłyną na postęp rynku medycznegoAutor: Shutterstock



Ulgi podatkowe to wg przedsiębiorców działających na rynku medycznym ważny obiekt, który może mieć wpływ na postęp tego rynku, szczególnie na postęp sektora prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych.

- Ważne byłoby również wprowadzenie konkurencji pośród płatników publicznych. Bez tego trudno sobie wyobrazić dynamiczny postęp rynku ubezpieczeń - mówi Małgorzata Kowalska, wiceprezes Ekipy Medicover. - Istotne jest przy tym zapewnienie równouprawnienia dla abonamentów i dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych w momencie przejściowym tak, by wybór między tymi formami był dobrowolny.

wg Roberta Mołdacha, przewodniczący Porady Nadzorczej Szpitala MedPolonia i eksperta do spraw zdrowia Konfederacji Pracodawców Polskich w rozwoju sektora prywatnych usług medycznych może również pomóc wprowadzenie zasady pay-for-performance, a więc płacenia za sukces, jakość oferowanych usług.

- Kolejnych krokiem byłoby uzależnienie wysokości kontraktu od jakości usług - mówi Robert Mołdach. - Nierozwiązana jest również kwestia wydatków inwestycji i podatku VAT. Wiemy, iż kwota zerowa za usługi medyczne nie jest dopuszczalna na gruncie dyrektywy unijnej.

Sprawa finansowania inwestycji i usług medycznych będzie tematem drugiego panelu w trakcie tegorocznego MedMarketu. Wprowadzenie do tego panelu przedstawi Robert Mołdach. Panel poprzedzi case study inwestycji Swissmed, który zaczął budowę szpitala w Warszawie.

Prócz panelu dotyczącego finansownia w ramach konferencji Medmarket 2010 przedstawione zostaną case study’s i odbędą się również debaty w trzech innych obszarach: możliwości współpracy publicznych i prywatnych placówek ochrony zdrowia, optymalnych obszarów rozwoju rynku medycznego i nowoczesnych technologii. Udział w konferencji potwierdziło już kilkadziesiąt osób, które mają decyzyjny wpływ na kształt rynku medycznego w Polsce. pośród nich będą między innymi członkowie zarządów i dyrektorzy publicznych szpitali, prezesi sporych sieci medycznych i przedstawiciele spółek wyposażających placówki medyczne (www.forummedmarket.pl).













Czym jest MedMarket: konieczne zachęty znaczenie w Leczenie M .