promocja niedocenione przez co to znaczy

Co to jest Promocja i IT niedocenione przez menedżerów. Co znaczy: niedocenione poprzez menedżerów.

Czy przydatne?

Promocja i IT niedocenione przez menedżerów definicja

Co znaczy:

Wnioski z Projektu Przyjazna Gabinet



Promocja i IT niedocenione poprzez menedżerów





Pierwsze audyty specjalistów projektu „Przyjazna Gabinet” wskazują, iż w najwyższym stopniu wrażliwymi punktami obsługi pacjenta w placówkach medycznych są aspekty powiązane z informatyzacją i promocją usług. Do chwili obecnej przeprowadzono 50 audytów.




Tomasz RzychońAutor: Tomasz Rzychoń



Ich wyniki wskazują, iż potrzebne są również szkolenia personelu w dziedzinie kontaktu z pacjentem i zdolności wykorzystywania badań zarówno odnośnie satysfakcji pacjenta jak i ogólnej sytuacji na rynku. Aktualnie kierownicy placówek medycznych kładą nacisk na szkolenie kadry w dziedzinie specjalizacji. Brakuje szkoleń dla personelu niemedycznego, który odpowiada za pierwszy kontakt z pacjentem. Równocześnie nawet jeżeli placówki prowadzą badania satysfakcji ich wyniki nie mają żadnego przełożenia na decyzje kadrowe, czy także premie. Poza placówkami, które mają status średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w sporych, dobrze zaopatrzonych obiektach i oferujących szeroki wachlarz usług, nadzwyczajnie rzadko spotykane są wdrożenia funkcji e-przychodni. E- gabinet to nie tylko rejestracja poprzez Internet czy elektroniczny dostęp do prowadzonej dokumentacji, lecz także zautomatyzowane rozwiązania chroniące pacjenta przed chociażby zapisaniem wykluczających się leków. Dodatkowo taki mechanizm informatyczny zapewnia dostęp do raportów dla menedżerów opieki zdrowotnej. Zauważamy jednak, iż menedżerowie mniejszych jednostek ochrony zdrowia rzadko dostrzegają, iż udostępnianie funkcji e-przychodni w warunkach rosnącej świadomości pacjentów stanie się niedługo nieuniknione. Nie idealna jest także promocja, czy wiadomość o centrum medycznym. Nieliczne placówki posiadają oznakowanie zewnętrzne. Pacjenci bardzo niewielu placówek otrzymują przy pierwszej rejestracji materiały drukowane z informacjami o godzinach otwarcia i z danymi kontaktowymi. Projekt prowadzi Agencja Rozwoju Lokalnego z Jaworzna. Projekt Audyt Przyjazna - gabinet (APP), Audyt Dobra Praktyka Rehabilitacyjna (ADPR) zakłada przeprowadzenie bezpłatnych audytów pośród przynajmniej 200 niepublicznych placówek ochrony zdrowia i indywidualnych praktyk lekarskich. Środki na przperowadzenie audytu zapewnia UE.










Czym jest Promocja i IT niedocenione znaczenie w Leczenie P .