St Jude: 1,38 mld dolarów sprzedaży definicja
Co znaczy:
Notowana na giełdzie w Nowym Jorku firma St. Jude Medical, zanotowała po pierwszym kwartale 2011 roku sprzedaż netto na poziomie 1,38 mld dolarów. Stanowi to przyrost o 9 procent w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku.
Sprzedaż mechanizmów do monitorowania rytmu serca wyniosła 762 mln dolarów w pierwszym kwartale 2011 roku. Sprzedaż wszczepialnych rozruszników serca miała wartość 465 mln dolarów w pierwszym kwartale 2011 roku. Wartość sprzedaży w segmencie kardionaczyniowym obejmującym produkty naczyniowe i strukturalne produkty sercowe wyniosła w pierwszym kwartale 2011 327 mln dolarów, co stanowi 28 procentowy przyrost w stosunku do analogicznego okresu roku 2010. Ten segment reprezentuje sprzedaż przedtem przynależną do AGA Medical, którą to spółkę St Jude przejęła w listopadzie 2010 roku. Sprzedaż produktów naczyniowych wyniosła w pierwszym kwartale 184 mln dolarów, 8 proc. więcej w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku. Sprzedaż strukturalnych produktów sercowych wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku 143 mln dolarów, co stanowi 66 procf. przyrost w stosunku do analogicznego okresu roku 2010 łącznie z produktami AGA Medical.
Portfel produktów amerykańskiej ST Jude zawiera między innymi wszczepialne kardiowertery, mechanizmy do resynchronizacji rytmu serca, mechanizmy do mappingu i wizualizacji, urządzenia do zamykania naczyń, zastawki serca, stabilizatory serca. St Jude oferuje własne produkty także w Polsce. Najpierw kwietnia sprzedała wybrane własne produkty szpitalowi wojewódzkiemu w Kielcach.
Produkty kardiologiczne i naczyniowe
St Jude: 1,38 mld dolarów sprzedaży
Notowana na giełdzie w Nowym Jorku firma St. Jude Medical, zanotowała po pierwszym kwartale 2011 roku sprzedaż netto na poziomie 1,38 mld dolarów. Stanowi to przyrost o 9 procent w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku.
Sprzedaż mechanizmów do monitorowania rytmu serca wyniosła 762 mln dolarów w pierwszym kwartale 2011 roku. Sprzedaż wszczepialnych rozruszników serca miała wartość 465 mln dolarów w pierwszym kwartale 2011 roku. Wartość sprzedaży w segmencie kardionaczyniowym obejmującym produkty naczyniowe i strukturalne produkty sercowe wyniosła w pierwszym kwartale 2011 327 mln dolarów, co stanowi 28 procentowy przyrost w stosunku do analogicznego okresu roku 2010. Ten segment reprezentuje sprzedaż przedtem przynależną do AGA Medical, którą to spółkę St Jude przejęła w listopadzie 2010 roku. Sprzedaż produktów naczyniowych wyniosła w pierwszym kwartale 184 mln dolarów, 8 proc. więcej w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku. Sprzedaż strukturalnych produktów sercowych wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku 143 mln dolarów, co stanowi 66 procf. przyrost w stosunku do analogicznego okresu roku 2010 łącznie z produktami AGA Medical.
Portfel produktów amerykańskiej ST Jude zawiera między innymi wszczepialne kardiowertery, mechanizmy do resynchronizacji rytmu serca, mechanizmy do mappingu i wizualizacji, urządzenia do zamykania naczyń, zastawki serca, stabilizatory serca. St Jude oferuje własne produkty także w Polsce. Najpierw kwietnia sprzedała wybrane własne produkty szpitalowi wojewódzkiemu w Kielcach.
Czym jest St Jude: 1,38 mld dolarów znaczenie w Leczenie S .