system meddpatch wdrożony co to znaczy

Co to jest System medDispatch wdrożony w Sosnowcu. Co znaczy: wdrożony w Sosnowcu firma Encja.com.

Czy przydatne?

System medDispatch wdrożony w Sosnowcu definicja

Co znaczy:

Nowy mechanizm obsługi pogotowia



mechanizm medDispatch wdrożony w Sosnowcu





firma Encja.com, wdrożyła swój autorski > mechanizm informatyczny medDispatch w SPZOZ Rejonowym Pogotowiu Ratunkowym w Sosnowcu. > mechanizm wspomaga kierowanie zasobami pogotowia między innymi dzięki integracji z nawigacją satelitarną.








Encja.com sp. z ograniczoną odpowiedzialnością zajmuje się informatyzacją dyspozytorni pogotowia ratunkowego. Autorski > mechanizm spółki został wdrożony po raz pierwszy. Karetki RPR Sosnowiec jeżdżą teraz w teren posługując się nawigacją satelitarną. MedDispatch pośrodku kilku miesięcy został wdrożony na terenie wszystkich gmin Sosnowiec, Będzin, Czeladź, Dąbrowę Górniczą, Jaworzno i Zawiercie objętych działaniem Rejonowego Pogotowia Ratunkowego.

Nowy > mechanizm integruje wszystkie mechanizmy kluczowe w pogotowiu: obsługę zdarzeń, przyjmowanie zgłoszeń, dysponowanie zespołów, kierowanie flotą, obsługę rozliczeń i raportowanie. > mechanizm wdrożyła spółka CKK ResQ. > mechanizm MedDispatch łączy następujące moduły: operatorski, dyspozytorski, obsługi kart drogowych i statystyczno-rozliczeniowy. W skład części operatorsko-dyspozytorskiej wchodzą: obsługa zgłoszeń, zdarzeń i rejestru wyjazdów zespołów ratunkowych, pozycjonowanie karetek, moduł mapy i pozyskiwanie informacji o numerze dzwoniącym.

- Dewizą tworzonych poprzez nas rozwiązań są tak zwany user sensitive i przyjazność aplikacji dla jej użytkowników - podkreśla Mariusz Paradowski, wiceprezes Encja.com sp. z ograniczoną odpowiedzialnością - Zaletą nowego mechanizmu są bardzo dobre mapy, oparte na rozwiązaniach w technologii GIS, z aktualnym wsadem mapowym, który można uaktualniać i poszerzać. To istotne, biorąc pod uwagę dynamikę zmian w sieci komunikacyjnej Śląska - mówi natomiast Michał Wojciechowski, prezes Encja.com.

Dotychczas w RPR w Sosnowcu stanowisko pracy dyspozytora składało się z komputera z dwoma panoramicznymi monitorami, klawiatury i słuchawek z mikrofonem, dzięki których przyjmowane są wszystkie zgłoszenia. Wprowadzone zostało tak zwany kolejkowanie rozmów, a sam > mechanizm odbierania zgłoszeń jest w pełni zintegrowany częścią telekomunikacyjną. Wprowadzenie „wyjazdu” do mechanizmu poprzez dyspozytora jest jednoznaczne z równoczesnym przekazaniem danych do karetki , która rusza do pacjenta.

Cały mechanizm jest rejestrowany już od początku rozmowy, a następnie archiwizowany. To w połączeniu z identyfikacją numerów telefonów tworzy „pamięć mechanizmu”. Dzięki niej nie trzeba następny raz tego samego adresu ( > mechanizm wyświetli podpowiedź, jeżeli numer już jest w bazie), poprzez co obsługa jest szybsza. Historia medDispatch podpowie, czy dany pacjent wymaga szybkiej interwencji ( tak zwany złoty numer), czy osoba, której zlecenie może okazać się fałszywe (( tak zwany czarny numer).

Karetki wyposażono z kolei w terminale umożliwiające równocześnie: nawigację w pojeździe, monitorowanie jego położenia i rejestrację statusu. Dzięki aktualizacji statusu karetki w okresie rzeczywistym dyspozytor wie, czy dany pojazd jest „wolny”, czy podjął już pacjenta, czy czeka na jego przyjęcie w szpitalu. ( > mechanizm umożliwia również raportowanie wedle wymogami użytkownika i obsługę rozliczeń z NFZ wedle formatem danych określonym w Zarządzeniu Nr 4/2009/DŚOZ Prezesa NFZ.

Encja.com to spółka zajmująca się planowaniem, projektowaniem, produkcją i utrzymaniem przyjaznych dla użytkownika rozwiązań dla e-biznesu. Od 2007 roku tworzy dla swoich klientów mechanizmy dedykowane i zaawansowane rozwiązania webowe i interaktywne ( między innymi CMS, CRM, gry na platformy społecznościowe, prezentacje multimedialne, streaming film).










Czym jest System medDispatch wdrożony w znaczenie w Leczenie S .