akcja help życia tytoniu co to znaczy

Co to jest Akcja HELP- dla życia bez tytoniu. Czym jest Europejczyków, iż pomoc w problemie.

Czy przydatne?

Akcja HELP- dla życia bez tytoniu - definicja

Co znaczy: Kampania „HELP- dla życia bez tytoniu” przekonała młodych Europejczyków, iż pomoc w problemie tytoniowym jest na wyciągnięcie ręki. 15 listopada dobiegnie końca trwająca od 2005 roku kampania Komisji Europejskiej „HELP dla życia bez tytoniu”. Po latach intensywnych działań przyszedł chwilę na podsumowanie efektów, które w tym czasie powiodło się osiągnąć. Innowacyjne podejście: dla młodych, z młodymi Kampania „HELP dla życia bez tytoniu” powstała, by przekonać młodych ludzi, iż pomoc w problemie tytoniowym jest dostępna. Zadaniem działań skierowanych do osób w wieku 15 – 35 lat było wsparcie ich w rzucaniu palenia i opieraniu się pokusie zapalenia pierwszego papierosa, a również zwracanie uwagi na problem biernego palenia. Młodzi ludzie byli w centrum kampanii, nie tylko jako jej odbiorcy, lecz również współtwórcy. Przedstawiciele organizacji młodzieżowych zasiadali w Komitecie Doradczym HELP i pomagali w realizacji kampanii na wszystkich etapach jej realizacji. W trakcie imprez terenowych HELP to oni byli obecni na stosikach i doradzali swoim rówieśnikom, jak stawić czoła problemowi tytoniu. Ponadto, sami uczestnicy imprez mogli dzielić się z innymi wskazówkami, jak walczyć z tytoniem, które były nagrywane i umieszczane na witrynie internetowej kampanii. Kampania zintegrowana dotarła do szerokiego grona odbiorców Kampania „HELP – dla życia bez tytoniu” byłą wykonywana w całej UE. We wszystkich państwach UE docierała do swoich odbiorców wykorzystując te same narzędzia: stronę internetową, ministerial internetowy pt. HELPERS, e-mail coaching, aplikacje na telefon komórkowy, kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych i online i akcje terenowe połączone z badaniami poziomu tlenku węgla (czadu) w wydychanym powietrzu. Z badań wynika, iż Europejczycy dziś postrzegają „HELP dla życia bez tytoniu” jako mocną markę związaną ze zdrowiem. Aż 43% obywateli UE pamięta, iż zetknęło się z kampanią. W ekipie wiekowej do 25 lat aż 67% respondentów badania efektywności kampanii przypomina sobie, iż się z nią zetknęło. Co główne, aż 90% młodych ludzi, którzy zetknęli się z kampanią, zrozumiało jej przesłanie. Ponadto, w latach 2005 – 2010 stronę internetową help-eu.com odwiedziło aż 16 mln osób. inf.wł. Patrz także video film: Jak rzucić palenie papierosów?

Definicje jak Akcja HELP- dla życia bez tytoniu znaczenie w Słownik na A.