nowa sposób reklamy pasty co to znaczy

Co to jest Nowa sposób reklamy pasty do zębów. Czym jest postęp produktów współmarkowych, łączących.

Czy przydatne?

Nowa sposób reklamy pasty do zębów - definicja

Co znaczy: W Stanach Zjednoczonych daje się zauważyć nowa tendencja: postęp produktów współmarkowych, łączących markę sławnej osoby z istniejącymi i dobrze znanymi markami. Oczywiście to jest już standardem w branżach związanych z modą. Każda licząca się postać w sporcie czy kulturze pop ma swą markową linię odzieży. Dotychczas jednak prawie nie spotykało się tego pośród szablonowych produktów, takich jak np. pasta do zębów. W czasie gdy GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare’s Aquafresh ogłosił w zeszłym miesiącu wprowadzenie „pasty marki mary-kateandashley”; nazwa pochodzi od nastoletnich gwiazd, sióstr Mary-Kate i Ashley Olsen. (Być może są one mniej znane w Europie, lecz marka mary-kateandashley odnosi właśnie najwięcej sukcesów w Ameryce). Magazyn „Forbes” nazywa Mary-Kate i Ashley najpotężniejszymi dziecięcymi gwiazdami świata. Wysokość ich wspólnych dochodów szacowana jest na 150 mln dolarów na osobę. Ostatnio zostały umieszczone na liście magazynu „Najpiękniejsi”). Zapoczątkowanie marki pasty do zębów mary-kateandashley uważane jest za pkt. zwrotny w historii marketingu tego produktu: po raz pierwszy pasta dla dzieci będzie współfirmowana poprzez żywe znakomitości, a nie wymyślone albo animowane postacie jak Pokemon czy Teletubisie. Sprzedawana pod hasłem: „Oto jak się uśmiechasz”, nowa pasta do zębów dostępna jest w handlu detalicznym w całych Stanach Zjednoczonych. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, jeden z największych na świecie producentów pasty do zębów przewiduje, iż dzieci i rodzice dobrze zareagują na zaangażowanie w wytwór Mary-Kate i Ashley i iż wytworzy to w dzieciach wyjątkowe odczucia i pozytywny wizerunek. Zdjęcie sławnych dziewczynek, które ma znaleźć się na opakowaniach pasty, ukazuje je w nieco młodszym wieku lat ok. trzynastu, prowadząc tym samym wytwór do młodszej ekipy wiekowej. Czy podobny sposób reklamy może pojawić się w Polsce? Czemu nie. Nie mamy nic przeciwko temu by ten, nie nadużywany poprzez naszych rodaków wytwór, reklamował na przykład kapitan Kloss albo Ferdynand Kiepski. na podstawie: ECU Marketing News

Definicje jak Nowa sposób reklamy pasty do zębów znaczenie w Słownik na N.