konkurencyjność co to znaczy

Co to jest Ado-Med: 240 tys. zł na konkurencyjność. Co znaczy: konkurencyjność Ado-Med, dystrybutor.

Czy przydatne?

Ado-Med: 240 tys. zł na konkurencyjność definicja

Co znaczy:

Staranie o fundusze unijne



Ado-Med: 240 tys. zł na konkurencyjność





Ado-Med, dystrybutor sprzętu medycznego zamierza zwiększyć własną konkurencyjność przez wykorzystaniu nowoczesnych technologii komunikacyjnych i informatycznych. Na projekt o wartości około 240 tys. zł, firma stara się o dofinansowanie unijne 118 tys. zł.








Na razie projekt jest na liście rezerwowej wybranych wniosków do dofinansowania. Znaczy to, iż może liczyć na kapitał stosunkowo wolnych środków po innych inwestycjach już wykonywanych przy współudziale funduszy unijnych. firma o wsparcie finansowe stara się w ramach programu dla małych i średnich spółek z puli przeznaczonej na badania i postęp, przedsiębiorczość i innowacje.

firma Ado-Med została założona w 1991 roku. Jej siedzibą są Świętochłowice. Specjalizuje się w sprzedaży aparatury medycznej do diagnostyki. Jest autoryzowanym przedstawicielem koncernów produkujących aparaturę, na przykład spółki Siemens. Działalność spółki bazuje na: dystrybucji aparatury i urządzeń medycznych, sprzedaży medycznych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wdrożeniach zintegrowanych mechanizmów medycznych, instalacji i konserwacji aparatury, szkoleniach personelu medycznego, projektowaniu i adaptacji pomieszczeń przeznaczonych pod pracownie radiologiczne. Oferta firmy obejmuje ultrasonografy, aparaturę radiologiczna, w tym tomografy, rezonanse i aparaty RTG, mechanizmy kardiologiczne do kardiologii inwazyjnej i nieinwazyjnej, mechanizmy do litotrypsji zewnątrzustrojowej ESWL.










Czym jest Ado-Med: 240 tys. zł na znaczenie w Leczenie A .