zdrowotnych ubezpieczeń co to znaczy

Co to jest Dystrybucja ubezpieczeń zdrowotnych. Co znaczy: ubezpieczeń zdrowotnych Drugie.

Czy przydatne?

Dystrybucja ubezpieczeń zdrowotnych definicja

Co znaczy:

Seminarium na temat dodatkowych ubezpieczeń



Dystrybucja ubezpieczeń zdrowotnych





Drugie seminarium z cyklu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych odbędzie się 9 maja 2012 roku w Warszawie. Dziedzina spotkania obejmie akwizycję i selekcję ubezpieczonych, sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych, jakość sprzedaży i CRM w ubezpieczeniach zdrowotnych.








Seminarium prowadzone poprzez Witolda Pawła Kalbarczyka poświęcone będzie produktom ubezpieczeń zdrowotnych – trochę teorii, wiele praktyki. Praktyczne porady oparte na własnym doświadczeniu i przykładach z rynku ubezpieczeń ze świata, jak tworzyć produkty ubezpieczeniowe i nimi zarządzać, aby były atrakcyjne dla ubezpieczonych i rentowne dla ubezpieczycieli. Seminarium przeznaczone dla tych, którzy szukają inspiracji do tworzenia nowych produktów albo modyfikowania tych, które oferują ich spółki w tej chwili. Również dla tych, którzy dopiero zdobywają pierwsze szlify na polu rozwoju i kierowania produktami.


Program obejmuje odpowiedż na pytanie odnośnie wyboru miedzy akwizycją a selekcją ubezpieczeń zdrowotnych, omówienia sposobów wsparcia sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych i jakości sprzedaży i CRM w ubezpieczeniach zdrowotnych.


Seminarium jest adresowane do menadżerów i ekspertów, produktowych ubezpieczycieli, prawników, specjlistów marketingu i PR, menedżerów struktur sprzedaży, agentów i brokerów, dyrektorów medycznych publicznych i niepublicznych placówek medycznych, właścicieli i menedżerów prywatnych placówek medycznych.





Adres strony IMPInformacja o seminariumFormularz zgłoszeniowy





Czym jest Dystrybucja ubezpieczeń znaczenie w Leczenie D .