Dystrybucja ubezpieczeń zdrowotnych definicja
Seminarium na temat dodatkowych ubezpieczeń
Dystrybucja ubezpieczeń zdrowotnych
Drugie seminarium z cyklu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych odbędzie się 9 maja 2012 roku w Warszawie. Dziedzina spotkania obejmie akwizycję i selekcję ubezpieczonych, sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych, jakość sprzedaży i CRM w ubezpieczeniach zdrowotnych.
Seminarium prowadzone poprzez Witolda Pawła Kalbarczyka poświęcone będzie produktom ubezpieczeń zdrowotnych – trochę teorii, wiele praktyki. Praktyczne porady oparte na własnym doświadczeniu i przykładach z rynku ubezpieczeń ze świata, jak tworzyć produkty ubezpieczeniowe i nimi zarządzać, aby były atrakcyjne dla ubezpieczonych i rentowne dla ubezpieczycieli. Seminarium przeznaczone dla tych, którzy szukają inspiracji do tworzenia nowych produktów albo modyfikowania tych, które oferują ich spółki w tej chwili. Również dla tych, którzy dopiero zdobywają pierwsze szlify na polu rozwoju i kierowania produktami.
Program obejmuje odpowiedż na pytanie odnośnie wyboru miedzy akwizycją a selekcją ubezpieczeń zdrowotnych, omówienia sposobów wsparcia sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych i jakości sprzedaży i CRM w ubezpieczeniach zdrowotnych.
Seminarium jest adresowane do menadżerów i ekspertów, produktowych ubezpieczycieli, prawników, specjlistów marketingu i PR, menedżerów struktur sprzedaży, agentów i brokerów, dyrektorów medycznych publicznych i niepublicznych placówek medycznych, właścicieli i menedżerów prywatnych placówek medycznych.
Adres strony IMPInformacja o seminariumFormularz zgłoszeniowy
Czym jest Dystrybucja ubezpieczeń znaczenie w Leczenie D .