enel nowa kampania wizerunkowa co to znaczy

Co to jest Enel-Med: nowa kampania wizerunkowa. Co znaczy: kampania wizerunkowa Enel-Med wspólnie z.

Czy przydatne?

Enel-Med: nowa kampania wizerunkowa definicja

Co znaczy:

Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi



Enel-Med: nowa kampania wizerunkowa





Enel-Med wspólnie z czterema towarzystwami ubezpieczeniowymi Allianz, Inter Polska, Signal Iduna i Uniqa zaczął pierwszą outdoorową kampanię wizerunkową. Majowa kampania obejmuje billboardy w czterech miastach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi.






Kluczowym przekazem działań jest efektywność współpracy Centrum Medycznego Enel-Med z towarzystwami ubezpieczeniowymi, za pośrednictwem których oferowana jest opieka medyczna na terenie całej Polski.

Liczba pacjentów spółek ubezpieczeniowych wybierających Enel-Med spośród pozostałych placówek, z których usług mogą używać, z roku na rok rośnie. Same towarzystwa ubezpieczeniowe także bardzo pozytywnie oceniają współpracę z Centrum i podkreślają wysoką jakość usług, oferowanych ich klientom. – Z naszych doświadczeń wynika, iż placówki medyczne są pierwszym sprawdzianem jakości ubezpieczenia zdrowotnego. Enel-Med to miejsce, gdzie klient – w chwili korzystania z usługi medycznej - ma poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy – mówi Katarzyna Walczak, dyrektor Biura Marketingu i PR TU Inter Polska.

Pośród korzyści dla klientów polisy, wybierających opiekę medyczną w Enel-Med, Renata Ptak, skspert do spraw ubezpieczeń zdrowotnych w UNIQA, zmienia: kompleksowy poziom opieki medycznej, nielimitowany dostęp do lekarzy ekspertów, sposobność zapisywania się do wszystkich przychodni poprzez Call Center, a również rezerwacje on-line, które umożliwiają wizyty bez oczekiwania i kolejek, w komfortowych warunkach.

Centrum Medyczne Enel-Med wchodzi także w skład sieci partnerskich placówek medycznych Signal Iduna. – Cztery lata współpracy to wystarczający czas, by upewnić się, iż serwis świadczony poprzez Enel-Med dla naszych klientów jest na wysokim poziomie. Dlatego naszą współpracę będziemy kontynuować na terenie całego państwie – zapowiada Sylwia Mikiel, dyrektor Biura Marketingu i PR w polskich spółkach Signal Iduna









Czym jest Enel-Med: nowa kampania znaczenie w Leczenie E .