johnson johnson wzrost co to znaczy

Co to jest Johnson & Johnson: wzrost sprzedaży w Polsce. Co znaczy: przyrost sprzedaży w Polsce.

Czy przydatne?

Johnson & Johnson: wzrost sprzedaży w Polsce definicja

Co znaczy:

Perspektywy przed małoinwazyjną ortopedią



Johnson & Johnson: przyrost sprzedaży w Polsce





Światowa korporacja Johnson & Johnson szacuje, iż największą dynamikę popytu na urządzenia i materiały medyczne w Polsce wykaże segment małoinwazyjnych technik operacyjnych, zwłaszcza z zakresu ortopedii. Firma Johnson & Johnson Poland notuje przyrost sprzedaży w Polsce.






Aktualnie operacje realizowane technikami małoinwazyjnymi stanowią w Polsce 1,8 procent wszystkich przeprowadzanych zabiegów. Dla porównania w Europie stanowią 50 proc, a w stanach zjednoczonych ameryki nawet 60 procent wszystkich zabiegów. Operacje małoinwazyjne wiążą się z niższym ryzykiem i krótszym pobytem pacjenta w szpitalu, a co za tym idzie szybszym powrotem pacjenta do pełnej sprawności i z niższymi kosztami hospitalizacji. Znaczy to, iż popyt na sprzęt i materiały do zabiegów laparoskopowych, czy także artroskopowych będzie wzrastał, a co z tym powiązane popyt na nowe produkty i nowe technologie.

Johnson & Johnson Medical Devices wprowadza, co roku w Polsce około 10-11 nowych produktów. W skali globalnej jest ich około 50. W Polsce korporacja operuje w obszarze rynku medycznego w czterech głównych segmentach: ortopedycznym, kardiologicznym, wyrobów medycznych do zabiegów chirurgicznych, w tym laparoskopii i bariatrii, w segmencie materiałów szewnych, hemostatyków i siatek chirurgicznych, a również w obszarze zaawansowanej technologii sterylizacji plazmowej. Spółka oferuje w większości towary jednorazowe i zużywalne, na które zapotrzebowanie zależy raczej od liczby przeprowadzanych zabiegów operacyjnych. Wyjątkiem są: segment kardiologiczny, w ramach którego korporacja oferuje na przykład mechanizmy elektroanatomiczne do pracowni hemodynamiki, segment sterylizacji szpitalnej - sterylizatory plazmowe, czy także noże harmoniczne do stosowania w chirurgii tradycyjnej.

Po pierwszym kwartale 2011 roku korporacja w segmencie ortopedycznym zanotowała sprzedaż na poziomie 1,5 mld dolarów, w tym 811 mln dolarów przypadała na USA, a pozostała część pochodziła z działalności międzynarodowej. W segmencie kardiologii korporacja sprzedała towary za 635 mln zł, w tym 393 mln zł pochodziło z rynków poza USA. Sprzedaż wyrobów do operacji techniką małoinwazyjną miała wartość 1,2 mld dolarów. W 2010 roku całkowita sprzedaż korporacji wyniosła 61,6 mld dolarów. Przychody z segmentu medycznego stanowiły 40 procent całości, a więc powyżej 24 mld dolarów. Na badania i postęp firma w 2010 roku wydała 6,8 mld dolarów.

Ekipa Johnson & Johnson jest światowym producentem i dystrybutorem produktów z zakresu ochrony zdrowia, skupiającym powyżej 250 firm w 60 państwach, zatrudniających 114 000 osób. Johnson & Johnson oferuje własne produkty w 175 państwach. W ofercie spółki mieści się sprzęt medyczny i diagnostyczny, leki i produkty pielęgnacyjne do skóry i włosów. W Polsce Johnson & Johnson jest obecna od 1990 r., jako Johnson & Johnson Poland Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością









Czym jest Johnson & Johnson: wzrost znaczenie w Leczenie J .