La Perla: system lojalnościowy iReward24 definicja
Rozwiązania informatyczne dla placówek
La Perla: mechanizm lojalnościowy iReward24
firma iReward24 SA z gatunku Comarch zaprojektowała i wdrożyła program lojalnościowy w La Perla prowadzącej kliniki kosmetologii, medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej zlokalizowane w Warszawie i w miejscowości Dźwirzyno koło Kołobrzegu.
Klienci sieci otrzymali sposobność uzyskania karty, która uprawnia do zbierania punktów i ich zamiany – za pośrednictwem specjalnej aplikacji internetowej jeżeli wykupione usługi w spółce przekroczą minimum 700 zł brutto. Wdrożony mechanizm iReward24 umożliwia automatyzację między innymi przeprowadzania segmentacji uczestników wg różnych mierników, a dlatego lepsze dopasowanie ofert do poszczególnych grup. Wdrożona została dodatkowo aplikacja Gift Card pozwalająca na wydawanie kart podarunkowych (doładowanych stawką pieniężną) i całościowe administrowanie nimi.
La Perla prowadzi w Warszawie placówki przy ul. Łowickiej, Wilczej, Witosa, Bitwy pod Rokitną i w Dźwirzynie w hotelu Havet. Oferuje usługi z zakresu kosmetologii, medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej. >firma La Perla sp. z ograniczoną odpowiedzialnością powstała w 2006 roku. Jej pieniądze zakładowy wynosi 50 tys. zł. Właścicielem jest Kalina Anna Kamińska z udziałami o wartości 49,5 tys zł.
iReward24 SA należy do Ekipy Kapitałowej Comarch. Specjalizuje się w projektowaniu
i wdrażaniu programów lojalnościowych. Spółka zapewnia pełen zakres usług konsultingowych i analitycznych i dostarcza autorskie rozwiązania IT ukierunkowane na kierowanie relacjami z klientami.
Czym jest La Perla: system znaczenie w Leczenie L .