Philips: 8,4 mld euro z segmentu healthcare definicja
Wyniki finansowe czwartego kwartału 2010
Philips: 8,4 mld euro z segmentu healthcare
Wartość sprzedaży spółki Philips w segmencie healthcare pośrodku 2010 roku wyniosła około 8,4 mld euro. Całkowity przyrost sprzedaży segmentu w czwartym kwartale był napędzany raczej inwestycjami na rynkach wschodzących i równocześnie niwelowany zastojem na rynkach dojrzałych.
Wartość zamówień w sektorze ochrony zdrowia spółki Philips wzrosła w czwartym kwartale 2010 roku o 3 proc., w trakcie gdy wartość wykonywanych zamówień w tym sektorze wzrosła o 9 proc, co stanowi niezłą podstawę do prognoz sprzedaży na 2011 rok.
W czwartym kwartale 2010 roku sprzedaż (a więc wpływy za zrealizowane zamówienia) w segmencie ochrony zdrowia, opieki medycznej, zarówno domowej jak i szpitalnej, zanotowała jednocyfrowy przyrost, lecz w środku skali w przedziale od 1 do 10. przyrost był napędzany raczej rynkami wschodzącymi.
Łączna sprzedaż w całym roku wzrosła nominalnie o 10 procent do poziomu 24,5 mld euro. Sprzedaż w sektorze healthcare w czwartym kwartale 2010 roku wyniosła 2,6 mld euro wobec 2,4 mld euro w czwartym kwartale 2009 roku. EBIDTA w czwartym kwartale 2010 roku z segmentu healthcare wyniosła 522 mln euro wobec 452 mln euro w czwartym kwartale 2009 roku. EBIDTA z segmentu healthcare wyrażona jako proc. sprzedaży w czwartym kwartale 2010 roku wyniosła 19,8 procent wobec 18,8 proc,. w analogicznym czasie roku 2009. Cała sprzedaż segmentu healthcare pośrodku czterech kwartałów 2010 roku wyniosła około 8,4 mld euro. Na rynku polskim w 2011 roku Philips zakłada dalszy przyrost rynku sprzętu diagnostycznego, gdyż pojawiają się nowe inwestycje prywatne i obszar w dalszym ciągu nadrabia zaległości inwestycyjne, szczególnie w dziedzinie urządzeń PET CT. W Polsce Philips zatrudnia prawie 9 tys. osób w 5 zakładach produkcyjnych i organizacji marketingowo-sprzedażowej.
.
Czym jest Philips: 8,4 mld euro z znaczenie w Leczenie P .