philips osłabiony wzrost co to znaczy

Co to jest Philips: Osłabiony wzrost sprzedaży. Co znaczy: przyrost sprzedaży Philips po drugim.

Czy przydatne?

Philips: Osłabiony wzrost sprzedaży definicja

Co znaczy:

Wyniki finansowe po drugim kwartale



Philips: Osłabiony przyrost sprzedaży





Philips po drugim kwartale 2011 roku zanotował przyrost sprzedaży porównywalnej w segmencie Healthcare na poziomie 8 procent, nominalnej - 1 procent,, Kluczową powodem takiej sytuacji są negatywne różnice zamiany walutowej.








Na przyrost liczony sposobem porównywalną w drugim kwartale 2011 roku negatywnie wpływały efekty zamiany walutowej, które obniżyły proporcję wzrostu o 6,9 proc.. Po pół roku 2011 przyrost nominalny wyniósł 4,2 proce, w trakcie gdy porównywalny – 6,1 proc., gdyż efekty zamiany walutowej przyniosły stratę na poziomie 1,8 proc.. Po pół roku 2011 Philips zanotował 4 mld euro sprzedaży.


Sprzedaż w segmencie Healthcare w drugim kwartale 2011 roku miała wartość 2,08 mld euro wobec 2,068 mld euro w drugim kwartale 2010 roku. Sprzedaż skonsolidowana w segmencie Zdrowia miała wartość w drugim kwartale 2,083 mld euro. Dochód z działalności ukształtował się na poziomie ujemnym 611 mln euro wobec wyniku dodatniego 148 mln euro w drugim kwartale 2010 roku.


Sprzedaż porównywalna na rynkach dojrzałych wzrosła o 2 proc., co było wywołane raczej wzrostami w segmencie zdrowia. Sprzedaż na rynkach rozwijających się wzrosła o 9 proc raczej za sprawą segmentu Zdrowia i produktów konsumenckich. EBIDTA w segmencie Zdrowia w drugim kwartale 2011 roku wzrosła do 276 mln euro z poziomu 216 mln euro w drugim kwartale 2010 roku. Zamówienia wzrosły o 4 proc. raczej za sprawą mechanizmów do obrazowania, w trakcie gdy spadek odnotowano w segmencie opieki nad pacjentem i informatyki.


Philips jest międzynarodowym koncernem o holenderskich korzeniach opracowującym rozwiązania technologiczne między innymi dla sektora ochrony zdrowia. Wartość sprzedaży spółki Philips w segmencie healthcare pośrodku 2010 roku wyniosła około 8,4 mld euro. Aparaty rezonansu magnetycznego 3 T, a więc o najwyższych parametrach technicznych umożliwiających w najwyższym stopniu precyzyjną diagnostykę firma sprzedała między innymi Instytutowi Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Europejskiemu Centrum Zdrowia w Otwocku i firmie iMed24 na potrzeby tworzonego centrum medyczno-diagnostycznego w Krakowie.










Czym jest Philips: Osłabiony wzrost znaczenie w Leczenie P .