Philips: sprzedaż Healthcare 8,64 mld euro w 2011 definicja
Wyniki finansowe koncernu
Philips: sprzedaż Healthcare 8,64 mld euro w 2011
Międzynarodowy koncern technologiczny Philips w całym 2011 roku zanotował sprzedaż w segmencie medycznym na poziomie 8,64 mld euro wobec 8,6 mld euro w 2010 roku. W czwartym kwartale 2011 roku nowe zamówienia i sprzedaż wzrosły o 3 proc..
przyrost zamówień został zaobserwowany w segmencie mechanizmów obrazowania. Na stałym poziomie utrzymały się zamówienia w segmencie opieki nad pacjentem i informatyki klinicznej. Zamówienia na wyposażenie spadły na rynkach dojrzałych, podobnie jak w całej Europie, aczkolwiek w Ameryce Północnej – wzrosły. Zamówienia na rynkach rozwijających się wzrosły o 17 proc..
W Stanach Zjednoczonych firma uzyskała pozwolenie na sprzedaż mechanizmu do obrazowania całego ciała PET/MRI i nawigatora serca. Koncern na rynku amerykańskim zaprezentował również nowe rozwiązania w mammografii. W Wielkiej Brytanii Philips dostarczał technologie do monitorowania stanu pacjenta przebywającego w pewnej odległości od szpitala. Brytyjski Departament Zdrowia korzystając z rozwiązań koncernu przygotował projekt studialny na temat wstępnych rezultatów jego stosowania. Odnośnie głownych działań czwartego kwartału Philips informuje również o podpisaniu umowy partnerskiej ze szpitalem Farrar Park w Singapurze i szpitalem Baptist Health South Florida na Florydzie, USA. W pierwszym koncern dostarcza rozwiązania do przepływu konsultacji, planowania wyposażenia szpitalnego, kierowania projektami, mechanizmy nadzory i wielofunkcjonalne wyposażenie. W placówce na Florydzie Philips dostarcza mechanizm do kierowania obrazowaniem radiologicznym i obrazowaniem naczyń.
Czym jest Philips: sprzedaż Healthcare znaczenie w Leczenie P .