integracja czterech marek co to znaczy

Co to jest Integracja czterech marek w obrębie Grupy. Co znaczy: czterech marek w obrębie Ekipy.

Czy przydatne?

Integracja czterech marek w obrębie Grupy definicja

Co znaczy:

ekipa Lux Med restrukturyzuje przejęte firmy



Integracja czterech marek w obrębie Ekipy





Półtora roku temu rozpoczęła się integracja czterech marek w ramach jednej Ekipy LUX MED. Mechanizm ten został przeprowadzony w szybkim tempie i nie stało się w tym czasie nic, co aby nas zaskoczyło. Powiodło nam się wszystkim dobrze pokierować.




Anna Rulkiewicz-KaczyńskaAutor: Lux Med



Trzeba pamiętać, iż konsolidacja ta przypadła na moment dekoniunktury, co potęgowało trudności. Oprócz tego wiadomo było, iż potrzeba czasu, by np. wprowadzić zintegrowane mechanizmy informatyczne w łączących się - dotychczas odrębnych - podmiotach. O ile samo wdrożenie mechanizmu nie trwało długo, kilka miesięcy minęło zanim nastąpiła jego stabilizacja. Równocześnie wdrażana była również elektroniczna historia dolegliwości. Projekty te wykonywane są poprzez nasz zespół informatyczny przy współpracy z spółką zewnętrzną. Rok 2008 był rokiem, gdzie bardzo błyskawicznie się rozwijaliśmy. Podobnie było w I połowie roku 2009. Rok ten był dla nas rokiem konsolidacji i synergii.



Był to także dobry okres, by przeprowadzić zmiany restrukturyzacyjne. Odnotowaliśmy wówczas 20-procentowy przyrost przychodów w relacji do roku poprzedniego. Jako >>ekipa osiągnęliśmy zakładane efekty synergii. np. to, iż startowaliśmy w wielu przetargach już jako >>>ekipa, pozwoliło nam uzyskiwać korzystniejsze warunki. Ograniczyliśmy zatrudnienie w obszarze administracji konsolidowanych firm, w razie PROMEDIS, zrezygnowano z całej administracyjnej struktury zarządu kiedy firma ta połączyła się z LUX MED i powstała jedna centrala w Warszawie.



Zatrudnienie w całej Ekipie zmniejszyło się wskutek konsolidacji i wymieniła się także struktura zatrudnienia.Zależy mi na tym, by >>>>ekipa LUX MED była organizacją innowacyjną i zinformatyzowaną. Rynek nie będzie się już rozwijał tak błyskawicznie jak dotychczas, dlatego główne będzie dobre kierowanie relacjami z pacjentami i klientami. A więc z jednej strony pozyskiwanie nowych klientów, lecz z drugiej szczególna troska o tych, którzy już wybrali nasze usługi - z myślą o wszystkich wdrażamy projekty usprawniające działalność placówek i obsługę pacjentów.










Czym jest Integracja czterech marek w znaczenie w Leczenie I .