Medort: 75 mln zł przychodów w 2011 roku definicja
Co znaczy:
Przygotowujący się do debiutu na rynku NewConnect producent sprzętu rehabilitacyjno-ortopedycznego Medort planuje osiągnąć w 2011 roku 75 mln zł przychodów wobec 60 mln zł w roku 2010. W 2012 roku firma planuje przekroczyć 100 mln zł sprzedaży.
- Przyrost przychodów będzie efektem aktualnie domykanych akwizycji – mówi Michał Perner, wiceprezes zarządu Medort.
firma aktualnie finalizuje przejęcie firmy na Węgrzech i trzech podmiotów w Polsce generujących kilkanaście mln złotych sprzedaży. W strukturze sprzedaży firmy dominują produkty rehabilitacyjne pod marką swoją ViteaCare, a również protezy pod marką swoją Qmed. W dziedzinie produktów nie objętych refundacją dużą dynamiką wykazuje się obuwie profilaktyczne i korekcyjne Memo przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Mówiąc o strukturze sprzedaży trzeba zauważyć, iż największą dynamikę osiąga eksport. Szacujemy, iż w roku 2013 będzie on stanowił powyżej 50 proc. w strukturze naszej sprzedaży – mówi Michał Perner.
Medort zamierza również dywersyfikować źródła przychodów, by ograniczyć ryzyko powiązane z rynkiem refundowanym np. w dziedzinie ściągalności składki, co może przekładać się na pomniejszenie kosztów Narodowego Funduszu Zdrowia, czy PFRON.
Zakład produkcyjny firmy Medort zlokalizowany jest w Łodzi. Ekipa prócz sprzedaży własnych produktów prowadzi również sprzedaż hurtową innych producentów do prawie 85 procent istniejących podmiotów z branży i sprzedaż detaliczną w największej sieci powyżej 80 własnych i partnerskich placówek w całej Polsce.
postęp działalności firmy medycznej
Medort: 75 mln zł przychodów w 2011 roku
Przygotowujący się do debiutu na rynku NewConnect producent sprzętu rehabilitacyjno-ortopedycznego Medort planuje osiągnąć w 2011 roku 75 mln zł przychodów wobec 60 mln zł w roku 2010. W 2012 roku firma planuje przekroczyć 100 mln zł sprzedaży.
- Przyrost przychodów będzie efektem aktualnie domykanych akwizycji – mówi Michał Perner, wiceprezes zarządu Medort.
firma aktualnie finalizuje przejęcie firmy na Węgrzech i trzech podmiotów w Polsce generujących kilkanaście mln złotych sprzedaży. W strukturze sprzedaży firmy dominują produkty rehabilitacyjne pod marką swoją ViteaCare, a również protezy pod marką swoją Qmed. W dziedzinie produktów nie objętych refundacją dużą dynamiką wykazuje się obuwie profilaktyczne i korekcyjne Memo przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Mówiąc o strukturze sprzedaży trzeba zauważyć, iż największą dynamikę osiąga eksport. Szacujemy, iż w roku 2013 będzie on stanowił powyżej 50 proc. w strukturze naszej sprzedaży – mówi Michał Perner.
Medort zamierza również dywersyfikować źródła przychodów, by ograniczyć ryzyko powiązane z rynkiem refundowanym np. w dziedzinie ściągalności składki, co może przekładać się na pomniejszenie kosztów Narodowego Funduszu Zdrowia, czy PFRON.
Zakład produkcyjny firmy Medort zlokalizowany jest w Łodzi. Ekipa prócz sprzedaży własnych produktów prowadzi również sprzedaż hurtową innych producentów do prawie 85 procent istniejących podmiotów z branży i sprzedaż detaliczną w największej sieci powyżej 80 własnych i partnerskich placówek w całej Polsce.
Czym jest Medort: 75 mln zł przychodów znaczenie w Leczenie M .